انتقاد امیرخانی رئیس تربیت بدنی شهرستان یزد در دیدار  هیئت ورزشهای همگانی شهرستان یزد از هیئت ورزشهای همگانی استان

یزدفردا" اعضای هیئت ورزشهای همگانی شهرستان یزد روز پنجشنبه مورخ شاندهم اردیبهشت  ماه در محل باغ مظفر با محمد امیرخانی ، رئیس اداره تربیت بدنی شهرستان یزد ، نشست داشتند .
به گزارش روابط عمومی اداره تربیت بدنی شهرستان یزد:در این جلسه محمد امیرخانی با عرض خیرمقدم و تشكر به رئیس ، هیئت رئیسه و مسئولین كمیته های ورزشی هیئت ورزشهای همگانی شهرستان یزد به خاطر فعالیتهای خوبشان در این هیئت اظهار نمود : امسال با توجه سخنان گوهربار مقام معظم رهبری درخصوص ورزش همگانی و سال همت مضاعف و كار مضاعف باید همه ما تلاش دوچندانی داشته باشیم تا گام بلند و مفیدی را برای سلامت اقشار مردم شهرستان یزد برداریم .
رئیس اداره تربیت بدنی شهرستان یزد تأكید كرد: جلسات هیئت از این به بعد باید به صورت منظم و مستمر انجام گیرد تا مسئولین كمیته ها بتوانند حداقل پانزده روز یكبار گزارش و عملكرد خود را به رئیس و هیئت رئیسه هیئت ارائه نمایند و پس از آن نقاط ضعف و قوت را مورد بحث و گفتگو قرار دهند .
 وی در همین راستا گفت : باید سعی شود دستور كار جلسات از قبل مشخص باشد كه اعضای كمیته ها بتوانند با برنامه ریزی از پیش تعیین شده در نشستها حضور یابند تا انشاا... تحولی عظیم در این هیئت انجام و بتوانیم اكثر خانوا ده های شهرستان یزد را به ورزش همگانی دعوت و فرهنگ ورزش كردن را بین آنها جا بیندازیم .
امیرخانی رییس تربیت بدنی شهرستان یزد در ادامه افزود : هیئت ورزشهای همگانی استان و شهرستان هركدام شرح وظیفه خاص خود دارند كه باید به آن موارد بپردازند و بدون مداخله در كارهای یكدیگر و با تعامل با هم راه اهداف عالی ورزش استان را هموار نمایند .

در این جلسه سید حسین سیدعربی رئیس هیئت ، امیراعظم صحت مند دبیر هیئت ، احمد بهمنی و مصطفی بوستانی اعضای هیئت رئیسه هركدام راهكارهای مفیدی را برای این هیئت ورزشی كه فعالیتهای آن خروجی مثبتی داشته باشد ارائه دادند .
احمد بهمنی ، معاون قضایی دادگستری استان یزد ، با اظهار خوشحالی درخصوص همكاریشان در هیئت رئیسه هیئت ورزشهای همگانی شهرستان یزد درخصوص مداخله هیئت استان و شهرستان در كارهای یكدیگراظهار داشت : در تشكیلات اداری ، هر سازمانی برای خود یك چارت همراه با قوانین خاص دارد كه همگی باید به آن احترام بگذارند و فراتر از قانون عمل نكنند و از ریاست اداره تربیت بدنی درخواست می كنم كسانی كه خلاف این عمل می كنند از طریق قانون آن را برطرف نمایند .
 وی بیان نمود: هیئت ورزشهای همگانی باید با كارها و راهكارهای جذاب طوری عمل نماید كه خانواده ها به طرف ما بیایند نه ما به دنبال آنها برویم و با ایجاد علاقه سعی در فرهنگ سازی ورزش همگانی و پیش بردن این ورزشها نمائیم .

لازم به ذكر است در این گردهمایی تك تك مسئولین كمیته ها گزارشی از فعالیتهای خود و درخواستهای كمیته مربوطه را ارائه نمودند .


یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا